Звернення громадян

НОРМАТИВНА БАЗА

Вид звернення:

1. Пропозиція/зауваження - автор пропонує конкретні рекомендації, які, на його думку, можуть суттєво поліпшити якість навчально-виховного процесу.

2. Заява/клопотання - заявник просить керівництво навчального закладу про вирішення справи, що належить до компетенції останнього, однак не вказує на порушення своїх прав.

3. Скарга - скаржник апелює проти рішення, дій або бездіяльності посадових осіб закладу, що призвели до порушення його прав.

Законодавчо установлено вимоги до подання й оформлення звернень, а саме:

- адресування виключно компетентному органу,

- наявність таких реквізитів, як ПІБ автора, адреса, підпис (лише у випадку надсилання письмового звернення) та дата,

- чіткість, зрозумілість і лаконічність прохальної частини,

- розбірливість написаного (у випадку власноручного оформлення звернення).

Як подати електронне звернення

Громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку. Адреса електронної пошти 24015839@mail.gov.ua

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні необхідно:

- вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

- викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

- зазначити дату;

- зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Графік проведення прийому громадян адміністрацією закладу

Кiлькiсть переглядiв: 165